25 August 2009

sucks!

ary ny suck sgt2. ej wat pangai lagy. pagy to okey lagy, afte dea tgok hp aku truz brubah. marah2,tendang to,tendang ny. bila aku tnya xmw gtaw. bila aku mnx maaf 1 apa x reply. jgn wat aku camny. aku pon ada aty n prasaan. pk la sama. camlah salah aku ny besaq sgt. aku bukan curang pon! uke, na kata aku maseh smpan pixca akam. yg dea dok smpan pixca ulam n aida n eyla to aku xkata apa pon. ngt aku suka ka? ngt aku ta terasa ka? xp apa ley aku wat? bila aku besuara, da saja dea na kata. xkan marah sai aku msg kata kd myra ej xkan marah law aku na p mana pon. ish! to bukan alasan lah! kecik sgt2. remeh temeh! xp tatawla kalaw2 dea benci sgt kd aku? ataw tasuka dah? law camto, beter putuz. mmg aku sedey xp aku asa lebey baek camto dary camny. aku trasa sgt2 lah ngn pangai dea ny. aku btoy2 tatahan :( dea wat camny, lagyla wat ingatan aku kd kam makin kuat. aku btoy2 tyngt kd kam. buruk2 kam, reply jugak, angkad juga law aku kol. :(
kam...i still miss u. i really2 regret it :( how i could let u go. damn! when i'm with him, i really2 think of u.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.