23 August 2009

bitch gul!!!


husniyah husin
gurl ny mmg bitch! aku x kaco pon life dea xp apsal dea n bf dea na kaco life aku?fuck of la!
aku xkesah law na marah sai aku xpggei dea my knuwy(engaged)aku xp tapayah ar pulun smpai page kwn2 aku jdi mangsa. ptot ar tuhan bagy dea life camto sbub tuhan taw apa niat dea.
aku akui ar, aku susah smpai keta pon tarak. xp aku x pnah mnx pon doet kd depa. uke fine, aku akui ma aku da mx na PNJAM xp haram XDPAT. sembang ja besaq xp habok pon tarak. blah la!! wtf!!
eyh pempuan bitch, aku xtumpang senang owg k? xp da tuhan letak life aku camto, apa aku leyh wat. lagypula,aku bukan kaco doet n arta makbapak ko pon. jadi ko tapayah ar na pulun kaco life aku keyh! xtually,aku malas na aplod pic ko sbub aku da benci gyla vavi tgok muka ko xp utk pengajaran masa depa aku better aku aplod supaya aku sntiasa bringat face my enemy!!!!!!!!!! ag1,ko ny poyo ka smpai style aku pon ko na tiru sbijik2? tarak prinsip ka weyh sampai style aku pon ko na tiru? blah la bitch gul! dari duluw till now, ko tapenah na brubah. asyik a folow ja apa aku pkay. wtf!!! afte dat, please take note. ' FIND UR OWN STYLE LA BITCH!'
ko jgn bagy aku dgr suara ko keyh sbub aku da benci sgt2, apatah lagy na tgok muka ko.
i hate damn much HUSNIYAH HUSIN!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.