23 August 2009

kenangan itu .....

...Mohd Akram...
(14.june.05 - 13-june-09)

1 nama yg mberi makna wat diri aku. saat ny, aku tkenangan knangan kami. 4tahun kami besama, mghadapi susah n senang. xp akhirnya kami teggelam besama kelam yg aku ciptakn..
Buat akram, maafkan pynad atas segala2nya. saat ny, pynad maseh cintakan kam. pynad maseh merasai perasaan itu, xp pynad taw pynad xbole wat camto. :( maafkan pynad atas segalanya kam. pynad akui, kam telalu baek utk pynad. n pyad benar2 menyesali atas semuanya...pynad menyesal.... ::( pynad taw, apa jadi skli pon. pynad x dpt kembali pda kam, spt dulu. spt yg penah tejadi dlm edup kita.... pynad sentiasa merindui kam n mdoakan yg tebaek utk kam. terima kasih atas segalanya kam.. mngajar pynad erti sabar,rindu,cita,kecewa n cemburu...


Kemarin.
kau n aku maseh besama.
memadu kaseh besumpah setia.
Hari ini.
gelora tiba2 datang melanda.
menimbulkan rasa duka n kecewa.
Esok.
segalanya pasty melara.
kerana ku tahu kau bukan segalanya.
kerana aku sedar kau cuma sementara.
kerana aku yakin kita bukan dicipta besama.
Pergi lah kau besama angin.
ketika kau datang besama awan.
Buanglah aku besama malam.
ketika tibanya aku besama siang.
Luputkan lah kenangan lalu besama cinta.
ketika tibanya kaseh besama rindu.
Ku akhiri petemuan ini dgn seribu pepisahan.
ketika bemulanya satu hidup baru yg penuh dugaan.

Ku mahu kau tahu,
kau maseh lagy tebaek buat diriku.
Maafkan segalanya atas keegoanku tehadapmu.
Jauh disudut haty ini maseh mgharapkan kau kembali.
namun,
ku kira semua itu mustahil utk kita.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.