23 August 2009

engagement

.teman sejati sentiasa disisi : syamira.


.the ring.

.ej's famly.


.my fiance : muhammad zuhair.


my engagement
19.juy.09

even 2 bulan lepaz xp aku tetap na post gak. suka aty aku la kan blog aku.huahua~
aku get engaged ngn MOHD ZUHAIR on 19.july.09. after 2month kitaorg kapel. xtually, da 1st to(around 1month kitaorg kapel) aku ngtkan dea maen2. so, aku pon maen2 gak la. 2nd tyme to tgok2 dea besuara g. yup! he not jokes with me. he criusly want me to b her wiffy.omg! tyme to mind aku mmg blank. tataw na wat apa. i thought kitaorg na kapel lama2 luw bawu na get married coz he's too young, xp clap.
aku xcited sgt2 ary to. 1st tyme weyh! seba xkena n xjadi ja.huahua~ 2ngu punya 2ngu, lepaz asar alhmdullah, i'v been ej's fiance. :) belanja+maz kawen : rm9884. antaran dary pihak laky2 7 dulang, bebalaz 9 dulang dary aku.tempoh petunangan kami dlm setawon.

to abg : tima kaseh abg sbub sudi amek ma jdi bakal isteri abg, bakal ibu pada anak2 abg. ma argai sgt2 apa yg penah abg wat utk ma. apa yg penah abg korbankan segala utk ma. tima kaseh abg. i'm de lucky 1 sbub dpilih abg. ma akan cuba jadi tunang, isteri n ibu yg tebaek wat abg. ma akan cuba jaga n bajai rumahtangga kita besama. keikhlasan n kejujuran abg, benar2 wat ma telena dlm pelukan abg...



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.