26 August 2009

settle

xd mlm ej my umah aku. lyke usuall lah :) i am so happy. spechless sgt2 bila nmpak dea depan mata. asa na p peluk n mnx maaf la2 to jugak pon ada.hua~ i make a mistake to him. i knoe thats all my fault. i admit. mmg patot dea marah pon. i still keep kam's pixca n do 1 note for him. xp aku da mnx maaf kd ej coz i know i hurt him. syukur dea tima. :) it mean, he still leuving me. dea maseh tima aku seadanya. mulai saat to, aku da jnji ngn diry aku, xkan ada nama,gambaq ataw cita tentang kam dlm diary kami be2. yg belalu biarlah belalu. aku kutip segala kekurangan aku waktu duluw, lalu aku jadikan kekuatan untuk besama ej. aku da xmaw wat dea asa cam dpemaenkan. aku tasangka gyla dea na trasa aty n cemburu campai camto skali. aku ngtkan dea akan wat tataw ja. xp aku silap. xpla,benda da lepaz. aku pon xmaw pk dah. yg aku taw, aku menyesal sgt2 sbub wat ej camto. dea harap kd aku, xp aku wat dea camto. afte diz, benda ny xkan brulang lagy syg.
i swear coz i want spend my whole life with u. :)

p/s : only u i want. only u can take my heart n breath away. only u can take my life.
only u ZUHAIR.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.